Khamis, 23 Mei 2013

PROGRAM SERENTAK SK KABARUS DI PKG DURIAN BURUNG

Pada hari Sabtu bersamaan 18 Mei 2013, SK KABARUS telah mengadakan 3 program serentak bertempat di PKG Durian Burung Kuala Terengganu. Berikut merupakan program-program yang telah berjalan dengan jayanya:

1. KURSUS KEPIMPINAN PENGAWAS SEKOLAH

Kursus ini telah melibatkan para pengawas sekolah dan pengawas perpustakaan SK KABARUS tahap 2. Pihak sekolah telah menjemput penceramah motivasi iaitu yang berbahagia Encik Zainuddin bin Omar dari SK Kampung Bukit Chendering Kuala Terengganu.


Guru Besar SK KABARUS meraikan para pengawas
Teruja..antara para pengawas SK KABARUS yang terlibat

2. MESYUARAT PENGURUSAN SEKOLAH KALI KE-4

Mesyuarat ini telah dihadiri oleh semua guru dan staf SK KABARUS di mana guru besar telah menyampaikan taklimat dan amanat bagi meneruskan kecemerlangan SK KABARUS seterusnya.

Mesyuarat dimulakan dengan nyanyian lagu Teman Sejati SK KABARUS

Guru besar menyampaikan amanat kepada para guru dan staf SK KABARUS
Kusyuk..para guru dan staf SK KABARUS memberikan perhatian kepada taklimat yang disampaikan

3. LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN (LADAP)

Untuk latihan ini, para guru dan staf SK KABARUS telah didedahkan dengan isu-isu menarik berkaitan guru dan staf oleh penceramah jemputan iaitu yang berbahagia Encik Shafiee bin Mamat selaku pegawai tadbir kanan Jabatan Alam Sekitar (JAS) dan beliau turut mendedahkan perkara-perkara penting yang berkaitan dengan surat dan file.

Bersemangat..penceramah jemputan menyampaikan taklimat
Penceramah jemputan diberi penghormatan untuk menyampaikan penghargaan dan sijil LADAP kepada guru & staf SK KABARUS sambil diperhatikan oleh guru besar

Guru besar, pentadbir dan guru bergambar kenangan bersama penceramah jemputan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan